Role
Dooris är ett helt nytt bolag som ska utveckla innovativa distributionslösningar inom e-handel som samägs av Schibsted och Bonnier. Att arbeta på Dooris innebär möjligheten att vara med på en spännande resa i start-up-miljö och samtidigt få vara med och driva utvecklingen inom paketdistribution.
I rollen kommer du ansvara för Dooris kundimplementationer mot välkända e-handlare. Du kommer utgöra länken internt mellan de olika funktionerna inom organisationen och säkra att prioriterade aktiviteter tillsammans med kunden utförs med hög kvalitet. Detta innebär att du kommer jobba tätt med kunden på alla nivåer som ett led i att säkerställa kvalitet och kundens upplevelse av Dooris som logistikpartner.
Exempel på arbetsuppgifter:
För att lyckas i rollen tror vi att du som person är drivande, nyfiken och lösningsorienterad. Du trivs i en dynamisk startup-miljö och har förmåga att bygga relationer internt på Dooris, samt med våra kunder och leverantörer. Du har tidigare jobbat med team/projektledning i en agil miljö och har god erfarenhet när det kommer till onboarding av nya kunder, gärna inom logistik och e-handel.
Vi tror att du har: